Empathie is emocional te identifier met 'n andere persoon.

Vir 'n goeie ontwikkeling in emosionele intelligensie is dit nodig om empatie, die hoeksteen van emosionele intelligensie.
Empatie.


Empathie is emocional te identifier met 'n andere persoon. Wanneer ons voel empathie vir iemand anders te verstaan en te verbindt met dit. Op te voed empatie nodig vir ouers en baba is show aanbid begin met empathie. Luister vaardigheden speel 'n belangrike rol, wants sonder oop kommunikáció geen verbinding kan wees.
https://i.vimeocdn.com/video/603806653_1280x720.jpgLuister en maak die poging om die emosies, gedagtes en bedoelings van die ander verslae oor sy behoeftes te verstaan. Maar daar is baie maniere om te kommunikeer en baie gevoelens wat verskillend omstandig hede te vergesel, dus leer om te onderskei neem ook tyd. Bewus geword het vase emosies en behoeftes ander,goed as tyd en geduld, het belang stelling in praat en luister en inligting uit te ruil en te deel. Om te leer om hulp wees, byvoorbeeld, vra: Wat dink jy sal voel dat iemand, of kommentaar, met betrekking tot die situasie van 'n ander:? Ek kan my voorstel dat daar moet wees om goeie,blyk dit is hartseer ... hoe jy jy voel asof jy in sy situasie was?. 'N gesprek, laat vloei is om vrae te vra, luister en die gebruik van verbeelding aan te moedig om jouself in 'n ander plaas is 'n paar aanbeveel maniere om te stimuleer en te wek empatie.
Ons moet dink vir onsself.
Voed emosies sluit leer om te dink vir jouself. Leer om hul eie besluite te neem ten gunste van die sin vir verantwoordelikheid en voel dat 'n mens beheer oor sy eie optrede, wat dit is outonome het. Het outonomie insê gedagtes en besluite dra by tot self vertroue en goeie selfagting ontwikkeling. Dit is onderwys is 'n proses wat aangeleer kan word op enige tyd van maar veral begin om die pilare te bou tydens die kinderjare. Die sleutel is om gedrag te vra teen 'n situasie: ons kan doen as wat ons gedink het ons kan gaan, hoeveel ons het in wat gebeur het, kan ons anders doen in die toekoms as ons voel verantwoordelik in 'n paar situasie ens Gekonfronteervrae hoe gaan dit noodsaaklik toelaat dat die persoon dink en te besin oor hul reaksie, en vermy onderbreek om te antwoord vir homself.

Tydens die proses van leer om besluite te neem en dink vir jouself is dit baie konstruktiewe toelaat in die geval van kinders, soos volwassenes, beskryf hul ervarings in hul daaglikse lewens.Wanneer ons die ander moontlike Moses refleksies laat wat kan dink en besluit.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Los tironeros del transporte

El Lápiz de grafito, porque se borra.

Factorización de la vida práctica.