Empathie is emotioneel te identificeren met een andere persoon.

Voor een goede ontwikkeling in de emotionele intelligentie is het noodzakelijk in te leven, de hoeksteen van emotionele intelligentie.
Empathie.


https://cdn.pixabay.com/photo/2015/10/13/11/42/face-985968_960_720.jpgEmpathie is emotioneel te identificeren met een andere persoon. Als we voelen empathie voor iemand anders te begrijpen en moois mee te doen. Om te voeden empathie is noodzakelijk voor ouders en verzorgers te beginnen met een open empathisch. Luistervaardigheid speelt een fundamentele rol, want zonder open communicatie geen verbinding kan zijn.
Luisteren en de moeite om de emoties, gedachten en intenties van de andere verslagen op zijn behoeften te begrijpen. Maar er zijn vele manieren om te communiceren en veel gevoelens die verschillende omstandigheden te begeleiden, dus leren om onderscheid te maken kost ook tijd. Bewust worden van's emoties en behoeften anderen,ook tijd en geduld, zet belangstelling voor het spreken en luisteren en informatie uit te wisselen en te delen. Om te leren te hulp, bijvoorbeeld vragen: Wat denk je dat het gevoel van die persoon, of commentaar, met betrekking tot de situatie van de ander:? Ik kan me voorstellen dat er sprake moet zijn met goede,lijkt erop dat is triest ... hou je voelt je als je in zijn situatie was?. Een gesprek, laat stroming wordt het stellen van vragen, luisteren en het gebruik van de verbeelding aan te moedigen om zich in een andere zet zijn enkele aanbevolen manieren te stimuleren en te wekken empathie.
We moeten denken voor onszelf.
Educate emoties omvat leren denken voor zichzelf. Leren om hun eigen beslissingen te nemen bevordert het gevoel van verantwoordelijkheid en het gevoel dat men de controle over zijn eigen handelen, wat het is autonoom is. Hebben autonomie in's gedachten en beslissingen bijdraagt aan zelfvertrouwen en goede zelf eigenwaarde ontwikkeling. Het onderwijs is een proces dat kan worden geleerd op elk moment van maar vooral beginnen met de pijlers te bouwen tijdens de kindertijd. De sleutel is om het gedrag te vragen tegen een situatie: we kunnen doen wat we dachten dat we konden gaan, hoeveel we hadden in wat er gebeurd is, kunnen we anders doen in de toekomst als we ons verantwoordelijk voelen in een bepaalde situatie etc. Geconfronteerd Vragen hoe gaat het van essentieel belang is te laten de persoon te denken en na te denken over hun reactie, en niet te onderbreken om te antwoorden voor zichzelf.

Tijdens het proces van het leren om beslissingen te nemen en na te denken voor zichzelf is het zeer constructief mogelijk te maken in het geval van kinderen, net als volwassenen, beschrijven hun ervaringen in hun dagelijks leven.Als we de andere mogelijke Moss reflecties laat dat kunnen denken en te beslissen.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Los tironeros del transporte

El Lápiz de grafito, porque se borra.

Factorización de la vida práctica.